Quantcast

جوکهای اونجوری

babakprs
Administrator
This post was updated on .

این موضوع مخـــــــــتص به کسانی است که جنبه شوخیشون بالاست و الکی الکی بهشون بر نمی خوره………..اینجا هر جور جوکی که خواستی بگو....رشتی، قزوینی، تهرانی، ترکی، عربی، کردی و 18+ و دینی، سیاسی و ...
فقط قصد خنده و تفریحه و هیچ قوم و ملیتی با جوک گفتن کوچیک نمی شه و ارزش خودش رو از دست نمی ده
پس اگه جـــنبه داری، بیا تو ...
سایت مرجع دانلود و پخش آنلاین فیلم های خوب و با کیفیت سینمایی هالیوودی و غیر هالیوودی و از سینمای دیگر کشور های صاحب سبک جهان ، به صورت سانسور نشده و به همراه دوبله فارسی و یا زیرنویس فارسی : www.IranFilmPlus.com

آخر عاقبت زن مومن !!

babakprs
Administrator
یک زن مومنه میمیره و بعد از مدتی به خواب دخترش میاد و میگه دخترم تا میتونی در دنیا اصلا” کار خوب نکن.
من اینجا حوری شدم ، فرصت نمیکنم شورتمو بالا بکشم